Gaziantep - Fabrikada su içtikten sonra rahatsızlanan 25 işçi hastaneye kaldırıldı

TAKİP ET

GAZİANTEP'te bir tekstil fabrikasında içme suyundan içip, rahatsızlanan 25 işçi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı

Görüntü Dökümü

-----------------------

İşçilerin kaldırıldığı hastaneden görüntüler

Genel ve detay görüntüler

Haber- Kamera: Nuray UZATMAZ-GAZİANTEP-DHA