Gaziantep - Fabrikada su içtikten sonra rahatsızlanan 25 işçi hastaneye kaldırıldı
GAZİANTEP'te bir tekstil fabrikasında içme suyundan içip, rahatsızlanan 25 işçi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı
Görüntü Dökümü
-----------------------
İşçilerin kaldırıldığı hastaneden görüntüler
Genel ve detay görüntüler
Haber- Kamera: Nuray UZATMAZ-GAZİANTEP-DHA