Kayseri'de çıkan orman yangını kontrol altına alındı

TAKİP ET

Kayseri'nin Develi ilçesinde çıkan yangında yaklaşık 3 hektar ormanlık alan zarar gördü.

Kayseri'nin Develi ilçesinde çıkan yangında yaklaşık 3 hektar ormanlık alan zarar gördü.
 

 

Kulpak Mahallesi'ndeki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

İhbar üzerine yangına 5 itfaiye aracı,1 su tankı ve Adana Orman Bölge Müdürlüğünden gelen bir helikopterle müdahale edildi.

Ekiplerin çalışmasıyla kontrol altına alınan yangında 3 hektar ormanlık alanda zarar oluştu.
 

Yaklaşık 3 saatte söndürülen yangında itfaiye ekipleri bölgede soğutma çalışması yaptı.

 


AA