Madenşehri köyünün camisi yarın tekrar ibadete açılacak
Karaman'ın Madenşehri köyünde mayıs ayında çıkan yangında yanan cami yarın tekrar dualarla açılacak.
Köy Muhtarı Durmuş Ali Demir sitemize yaptığı açıklamada mayıs ayında çıkan yangında köy camisinin tamamen kullanılamaz hale geldiğini söyledi.
Uzun uğraşlar neticesinde caminin tamiratını bitirdiklerini ifade eden Demir, " Camimizi baştan sona yeniledik. İnşallah yarın cuma namazında dualarla pandemi kurallarına uyarak tekrar ibadete açılacak. Ben emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Allah bir daha böyle bir felaket yaşatmasın. " dedi.