Mesut Özil: Süper Kupa'yı Fenerbahçe'nin kazanmasına çok mutlu oldum
Beyza Betül CİHAN - Olgucan KALKAN / İSTANBUL,(DHA)- ESKİ futbolcu Mesut Özil, "Ben bir Fenerbahçeli olduğum için Süper Kupa'yı Fenerbahçe'nin almasına çok mutlu oldum" dedi
ESKİ futbolcu Mesut Özil, Ben bir Fenerbahçeli olduğum için Süper Kupa'yı Fenerbahçe'nin almasına çok mutlu oldum dedi.
Eski futbolcu Mesut Özil, TÜGVA GençLig Lansmanı'nda Demirören Haber Ajansı'na