TARIM ve Orman Bakanlığı, Bursa'da ele geçirilen 3 makak maymununun koruma altına alındığını açıkladı.Bakanlığın sanal medya hesabından yapılan açıklamada, "Yasa dışı hayvan ticaretine karşı mücadelemizi kararlılıkla sürdürüyoruz. Bursa'da gerçekleştirilen denetimlerde, yasa dışı şekilde barındırılan 3 makak maymunu tespit edilerek bakım ve tedavi süreçleri için DKMP (Doğa Koruma ve Milli Parklar) ekiplerimiz tarafından muhafaza altına alındı. Yaban hayatını korumak için denetimlerimiz aralıksız devam ediyor" denildi.
Genel
Yayınlanma: 13 Ocak 2026 - 10:06
Güncelleme: 13 Ocak 2026 - 10:06
Denetimde ele geçirilen 3 makak maymunu koruma altına alındı
ANKARA, (DHA)- TARIM ve Orman Bakanlığı, Bursa'da ele geçirilen 3 makak maymununun koruma altına alındığını açıkladı
Genel
13 Ocak 2026 - 10:06
Güncelleme: 13 Ocak 2026 - 10:06








