FENERBAHÇE'DE yeni sezon öncesi rutin sağlık kontrolleri başladı. Bu kapsamda teknik direktör İsmail Kartal, teknik ekip ve bazı futbolcular sağlık kontrolünden geçti.EKG ve kan tetkiklerinin ardından efor, akciğer, kardiyak ve radyolojik testlerin yapıldığı kontroller; ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde gerçekleştirilen tetkiklerle sona erdi.Sarı-lacivertli takımda sağlık kontrolleri yarın devam edecek.
Spor
Yayınlanma: 22 Haziran 2026 - 14:12
Fenerbahçe'de sağlık kontrolleri başladı
İSTANBUL, (DHA)- FENERBAHÇE'DE yeni sezon öncesi rutin sağlık kontrolleri başladı
Spor
22 Haziran 2026 - 14:12
İlginizi Çekebilir








