FENERBAHÇELİ taraftarlar, Topuk Yaylası'na kampa gelen takımlarını coşkuyla karşıladı. Fenerbahçe, 24 Haziran - 2 Temmuz tarihleri arasında Topuk Yaylası Tesisleri'nde kamp yapacak. İlk antrenmanını bu akşam gerçekleştirecek olan Fenerbahçe, öğlen saatlerinde Düzce'ye geldi. Takımın gelişini bekleyen sarı-lacivertli taraftarlar, Kaynaşlı gişelerinden hemen sonra takım otobüsünü durdurarak tezahüratlarda bulundu. Taraftarlar, teknik direktör İsmail Kartal'a da çiçek verdi. Daha sonra takım otobüsü, tesislere doğru hareket etti.
Spor
Yayınlanma: 24 Haziran 2026 - 13:12
Güncelleme: 24 Haziran 2026 - 13:12
Fenerbahçe'ye Düzce'de coşkulu karşılama
Doğukan DEMİRKIRDI / DÜZCE, (DHA)- FENERBAHÇELİ taraftarlar, Topuk Yaylası'na kampa gelen takımlarını coşkuyla karşıladı
Spor
24 Haziran 2026 - 13:12
Güncelleme: 24 Haziran 2026 - 13:12









