ESKİ futbolcu Mesut Özil, "Ben bir Fenerbahçeli olduğum için Süper Kupa'yı Fenerbahçe'nin almasına çok mutlu oldum" dedi.Eski futbolcu Mesut Özil, TÜGVA GençLig Lansmanı'nda Demirören Haber Ajansı'na
Spor
Yayınlanma: 13 Ocak 2026 - 10:24
Mesut Özil: Süper Kupa'yı Fenerbahçe'nin kazanmasına çok mutlu oldum
Beyza Betül CİHAN - Olgucan KALKAN / İSTANBUL,(DHA)- ESKİ futbolcu Mesut Özil, "Ben bir Fenerbahçeli olduğum için Süper Kupa'yı Fenerbahçe'nin almasına çok mutlu oldum" dedi
Spor
13 Ocak 2026 - 10:24







