ESKİŞEHİR'de seyir halindeyken alev alan otobüs, kullanılamaz hale geldi.İnönü-Kütahya karayolu Kümbet kavşağı yakınlarında seyreden 26 GA 269 plakalı belediye otobüsü, motor kısmında alev aldı. Seyir halindeyken çıkan yangını fark eden sürücü otobüsü yol kenarına park ederek itfaiye ekiplerine haber verdi. Rüzgarın etkisiyle otobüs kısa sürede alev topuna döndü. Bölgeye gelen itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle yangın söndürülürken, otobüs kullanılmaz hale geldi. Yangının çıkış nedeniyle ilgili başlatılan soruşturma sürüyor.
Asayiş
Yayınlanma: 24 Haziran 2026 - 20:36
Güncelleme: 24 Haziran 2026 - 20:36
Seyir halindeki otobüs alev alev yandı
ESKİŞEHİR, (DHA)- ESKİŞEHİR'de seyir halindeyken alev alan otobüs, kullanılamaz hale geldi
Asayiş
24 Haziran 2026 - 20:36
Güncelleme: 24 Haziran 2026 - 20:36




