TRABZONSPOR, Süper Lig'in 20'nci haftasında sahasında oynayacağı Sivasspor maçının hazırlıklarına bugün yaptığı antrenmanla devam etti.Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde, Teknik Direktör Şenol Güneş yönetiminde yapılan antrenmanda oyuncular, ısınmanın ardından pas çalışması gerçekleştirdi. Antrenman, taktik çalışmasıyla sona erdi.Bordo mavili takım, yarın saat 15.00'te yapacağı antrenmanla Sivasspor maçı hazırlıklarını sürdürecek.(FOTOĞRAFLI)
Spor
Yayınlanma: 18 Ocak 2025 - 18:12
Trabzonspor'da Sivasspor mesaisi sürüyor
Nurgül GÜNAYDIN/TRABZON, (DHA)- TRABZONSPOR, Süper Lig'in 20'nci haftasında sahasında oynayacağı Sivasspor maçının hazırlıklarına bugün yaptığı antrenmanla devam etti
Spor
18 Ocak 2025 - 18:12








